streda 25. apríla 2018

Vedierko na kocky

Dlho predlho som ničím novým neprispel a tak som sa rozhodol, že sem dám aspoň niečo z toho čo robím. Keďže obvykle opravujem moderné časti chráničov športovcom a podobne nebolo čo pridať. Teraz som však vyrobil vedierko na hracie kocky. Rozhodol som sa teda pridať jeho fotky, aby bolo jasné, že stále žijem.


 Začiatok "klepania" vzoru do hrubej hovädzej kože a spodok.

Na pravo detail "vyklepaného" vzoru, následné pálené okraje runového znaku, aby sa zamedzilo ich strapkaniu a lúpaniu počas používania.




Na ľavom obrázku je už "vyklepaný", vyrezaný aj opálený vzor. Plus druhé klepania na vytieňovanie runových znakov, vzor na dne som vyrazil raznicami. Potom som kožu zafarbil niekoľkými vrstvami moridla na kožu.
Stredný obrázok ukazuje zošité vedierko a kostené kocky(kúpené). Na pravo "3D" detail runového znaku na hotovom vedierku a šitie.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára